PORADNA

DALŠÍ AKTIVITY PROJEKTU

PŘÍJEMCE PROJEKTU

AKTUALITY

Tyátr Modrodiv – Navzdory Osudu

9.6. proběhl ve Zlíně jednodenní inkluzivní divadelní workshop “Pojďme sčítat Jabka s Hruškama.” Intenzivní práce byla zakončena prezentací společného performance a představením Navzdory Osudu inkluzivního divadla Tyátr Modrodiv. Na krátkou videoukázku z představení Navzdory osudu se můžete podívat zde:

„Pojďme sčítat hrušky s jabkama“

Dne 9. 6. 2018 proběhl  ve Zlíně třináctý ročník integračního teatroterapeutického workshopu „Pojďme sčítat hrušky s jabkama“. Tento jednodenní workshop se konal ve spolupráci ZUŠ Zlín a Ústavem speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a participovali na něm další zařízení Dětský domov Zlín Lazy, Dětský domov, Mateřská škola,

“Malé” setkání v Olomouci II

Květnové dvoudenní „Malé“ setkání vybraných partnerů z Moravy se uskutečnilo na půdě Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.  Během pátečního zahájení se účastníci seznámili s hlavním řešitelem prof. Milanem Valentou a garanty jednotlivých klíčových aktivit projektu Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání. Síťování mezi partnery a řešiteli projektu probíhalo, jak na úrovni vědecko

Výtvarná a dramatická exprese jako nástroj inkluzívního uměleckého vzdělávání – 2. část kurzu DVPP

Druhá část akreditovaného kurzu MŠMT pro pedagogické pracovníky se konala 18.5.-19.5. opět v Ústí nad Labem.  Kurz byl tentokráte zaměřen na inkluzivní potenciál ve výtvarném umění a jeho využití (nejen) u osob se zrakovým postižením a seznámení s inkluzivním programem zaměřeným na dramatickou expresi a práci s loutkou. Lektoři zážitkovou formou a skrze

“Jako pod lupou”

V mateřské školce Klubíčko v Příbrami 10.4. proběhla další lekce příkladu dobré praxe v rámci projektu Jedinečnostní uměleckého výrazu k inkluzivnímu vzdělávání. Tentokráte byla ukázková intervence zaměřena na artefiletiku a její využití u dětí předškolního věku. “Jako pod lupou” si skupina dětí vedená lektorkou pečlivě prohlížela jednotlivé části lidského těla

Divadelní a pohybová exprese – první část Kurzu DVPP

Divadelní a pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání – první část kurzu DVPP Ve dnech 16. – 17. 3. proběhla v Ústí nad Labem první část akreditovaného kurzu MŠMT, určeném pro pedagogické pracovníky. Dvoudenní seminář byl zaměřen na možnosti uplatnění divadelních a pohybových prostředků v kontextu inkluzívního uměleckého vzdělávání. Součástí

“MALÉ” SETKÁNÍ V OLOMOUCI

Projekt IMUZA zažil další významnou událost, a to sice první společné „malé“ setkání s vybranými partnery projektu Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu vzdělávání. Dvoudenní setkání proběhlo na půdě Pedagogické fakulty Univerzity Palackého. V pátek postupně přijížděli pozvaní účastníci a jejich první kroky směřovaly do malé auly. Po zahájení a úvodním slovu hlavního řešitele

ŠAMANSKÉ BUBNOVÁNÍ V KYJOVĚ

V Mateřské škole a Základní škole v Kyjově proběhla 23. února další ukázková intervence klíčové aktivity 2 projektu Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzi. Terapeutické bubnování vedl lektor Lubomír Holzer, který při své práci vychází z konceptu Celostní muzikoterapie. Intervence byla rozdělena na receptivní a aktivní část. V první části se

PŘÍBĚH PANA TYDÝTA

V pátek 16. 2. 2018 proběhla první ukázková intervence v rámci projektové klíčové aktivity 2, která se konala v Sdružení D v Olomouci. Lektorky programu pozvaly žáky první třídy do příběhu pana Tydýta. Žáci měli možnost se seznámit nejen s panem Tydýtem ,ale i jeho kamarády. Program byl zaměřen na téma rozvoje tolerance k jinakosti …

ÚVODNÍ SLOVO

Projekt je zaměřen na podporu dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) při výuce uměleckých disciplín a v umělecké výchově na školách mateřských, základních, speciálních, základních uměleckých a na konzervatořích, spolků zaměřených na umění a vychovávajících v uměleckých disciplínách, na zasíťování těchto škol a institucí, komplexní podporu stávajících i budoucích “múzických” pedagogů, přičemž vychází z poznání jedinečnosti umělecké produkce dětí, žáků a studentů se SVP …

Kalendář akcí

<< Zář 2018 >>
PÚSČPSN
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Blížící se akce

VÝSTUPY Z PROJEKTU

ÚVODNÍ STRÁNKA