výchovné drama a citlivé dívky II

Ing. Pavel Němeček
KATEGORIE DIVADLO >> Dramatická výchova

Foto

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a rozšiřujícího studia dramatické výchovy DAMU Praha
Více než 20 let se věnuje divadelní tvorbě a dramatické výchově. Dlouholetý lektor a ředitel Sdružení D. Je externím pedagogem výchovné dramatiky a oboru fundraising na Pedagogické fakultě UP. Je autorem a spoluautorem programů Drama s Linkem, Kelly a Anna a Na jednom prkně. Od roku 1993 vede semináře výchovné dramatiky pro pedagogickou i nepedagogickou veřejnost. Zaměřuje se také na využití výchovné dramatiky v práci s dětmi v dětských domovech. Od roku 2002 je také konzultantem a koučem v oblasti fundraisingu, strategického plánování a vedení týmů v neziskových organizacích.
Je porotcem krajských i národních divadelních přehlídek, lektorem regionálních i celostátních seminářů.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

Třída je speciální už jen tím, že ji tvoří pouze dívky a jeden hoch, jádro zmiňované skupiny dívek je tvořeno dívkou s problémy v komunikaci (izolovaná, introvert, zrakový handicap)  a dvou jejích kamarádek (všechny 15 let) spíše se sociálním handicapem ( špatná rodinná situace). 


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Nevidím problém v tom, že o tomto tématu se s pomocí “dramaťáku” s dívkami bavíte. Tu situaci může ovlivnit i událost, která vůbec s tím tématem nesouvisí. Pokud se tyto projevy citlivosti opakují doporučil bych zapojit školního psychologa nebo metodika prevence, kteří by měli mít prostor situaci monitorovat a řešit