specifické chování žáka- pokračování

Ing. Pavel Němeček
KATEGORIE DIVADLO >> Dramatická výchova

Foto

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a rozšiřujícího studia dramatické výchovy DAMU Praha
Více než 20 let se věnuje divadelní tvorbě a dramatické výchově. Dlouholetý lektor a ředitel Sdružení D. Je externím pedagogem výchovné dramatiky a oboru fundraising na Pedagogické fakultě UP. Je autorem a spoluautorem programů Drama s Linkem, Kelly a Anna a Na jednom prkně. Od roku 1993 vede semináře výchovné dramatiky pro pedagogickou i nepedagogickou veřejnost. Zaměřuje se také na využití výchovné dramatiky v práci s dětmi v dětských domovech. Od roku 2002 je také konzultantem a koučem v oblasti fundraisingu, strategického plánování a vedení týmů v neziskových organizacích.
Je porotcem krajských i národních divadelních přehlídek, lektorem regionálních i celostátních seminářů.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

Ne, asistenta není možné zapojit. V ŠVP žádný speciální přístup k handicapovaným definován není. Hocha je mi spíš líto, ale na druhou stranu nabourává výuku a obávám se, že to může mít vliv i na ostatní děti, kteří by kvůli němu mohli ztratit o výuku zájem.


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Tomu rozumím, v tomto případě jsou nadřazené vzdělávací cíle vašeho předmětu na ZUŠ, které nemohou být torpédovány na úkor jednotlivce. Snažil bych se to řešit s vedením školy a poukazoval na problém, který je potřeba řešit společnými silami dlouhodobě. Důležité je také  otevřeně promluvit s rodiči a říct jim na rovinu, že zatím podmínky pro inkluzi na vaší škole nejsou.