specifické chování žáka

Ing. Pavel Němeček
KATEGORIE DIVADLO >> Dramatická výchova

Foto

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a rozšiřujícího studia dramatické výchovy DAMU Praha
Více než 20 let se věnuje divadelní tvorbě a dramatické výchově. Dlouholetý lektor a ředitel Sdružení D. Je externím pedagogem výchovné dramatiky a oboru fundraising na Pedagogické fakultě UP. Je autorem a spoluautorem programů Drama s Linkem, Kelly a Anna a Na jednom prkně. Od roku 1993 vede semináře výchovné dramatiky pro pedagogickou i nepedagogickou veřejnost. Zaměřuje se také na využití výchovné dramatiky v práci s dětmi v dětských domovech. Od roku 2002 je také konzultantem a koučem v oblasti fundraisingu, strategického plánování a vedení týmů v neziskových organizacích.
Je porotcem krajských i národních divadelních přehlídek, lektorem regionálních i celostátních seminářů.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

Dobrý den,
Mám v dramaťáku na ZUŠ dítě, které není schopno respektovat pravidla spolupráce a upozorňuje na sebe různými verbálními projevy, někdy i fyzickými výpady vůči klukům. Mluvila jsem už o tom s maminkou, chodí s chlapcem do poradny. Chlapce odhlásit nechce, říká, že se sem vždy těší. Domnívám se, že jde u něj o nějakou formu autismu. Jak mám na to reagovat? Děkuji za odpověď.


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Domnívám se, že ZUŠ je výběrová škola a záleží také na tom jak máte nastaven ŠVP. Máte tam definován přístup k těmto žákům? Máte možnost zapojit asistenta?