grafické programy a výtvarná výchova

PaedDr. Petr Hanák, Ph. D.
KATEGORIE VÝTVARNÁ VÝCHOVA >> Metodika VV a HV u žáků se SVP

Foto

Pracuje již 32 roků v oblasti vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Podílel se na tvorbě řady metodik a kursů v oblasti arteterapie, muzikoterapie, canisterapie a dalších intervenčních technik pro tuto cílovou skupinu. Pracuje na pozici ředitele Ibsenky Brno – školy určené pro žáky s potřebou vyšší podpory z důvodů zdravotního postižení a ředitele speciálně pedagogického centra. Podílel se a podílí se na realizaci projektů podporovaných pro oblast OPVK a OPVVV. Lektoruje v kursech organizovaných SSS Brno, NÚV Praha a podílí se také na výuce studentů na PdF UP Olomouc.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

Dobrý den, moc by mě zajímal Váš názor na práci s grafickými programy. Začlenil byste je do předmětu VV nebo ICT?


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Dobrý den, podle mého názoru by bylo vhodné zařazení spíše do předmětu ICT i když jde vlastně o mezioborové propojení předmětu výchovného s předmětem technickým. Práce s grafickými programy bude pro žáky náročná, ale zároveň zajímavá, inspirující a při vhodně zvoleném postupu i dobře motivující.

Hodně úspěchů v práci s grafickými „prográmky“.